شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۴:۱۴:۰۶

مدیر عامل شرکت پتروپارس:
تولید گاز از سکوی ١٩ C پارس جنوبی بزودی آغاز می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: مدیر عامل شرکت پتروپارس با اشاره به پایان حفاری چاه‌های فاز ١٩ پارس جنوبی افزود: تولید گاز از سکوی ١٩ C بزودی آغاز میشود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، محمد جواد شمس در پنل تخصص خدمات حفاری که در حاشیه نخستین کنفرانس خدمات حفاری ایران در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر ما به عنوان یک شرکت پیمانکار به لحاظ مالی با مشکلات فراوانی روبرو هستیم، افزود: با این حال شرائط ایجاب می‌کند تا با همکاری دیگر بخش‌ها به کارهای توسعه بپردازیم. وی با اشاره به نظام رتبه بندی در خدمات حفاری خاطرنشان کرد: آنچه در تعیین نظام رتبه بندی از اهمیت برخورداراست نوع تجهیزات، کشور ارائه دهنده و خدمات آن است.


شمس به کاهش قیمت نفت اشاره کرد و با یادآوری این که ما هم شاهد قیمت‌های بالای نفت و هم قیمت هشت دلاری نفت بوده‌ایم، تصریح کرد: آنچه که هم اکنون مهم به نظر می‌رسد انجام کار در شرائط سخت است همانگونه که شرکت‌های خارجی انجام می‌دهند. مدیرعامل شرکت پتروپارس به ذکر نمونه‌ای از این کار سخت در کشورهای خارجی پرداخت و گفت: شرکت‌های خارجی زمانی که قیمت نفت به هشت دلار رسید صنعتشان را اداره کردند و به کار خود ادامه دادند، بنابراین ایران نیز می تواند اینگونه عمل کند. وی با بیان اینکه در دوران پسا تحریم قرار است انجام کارها با مشارکت کارفرما، مشاور، وندور و دیگر عوامل سرعت پیدا کند، تصریح کرد:  باید مکانیزمی برای بهینه کردن قیمت پروژه‌ها و ارائه خدمات بهتر دست پیدا کرد تا کارفرما مجاب به سپردن کار به پیمانکاران داخلی شود. به گفته شمس، باید صنعت حفاری به طور مستمر توسعه پیدا کند و سرعت فعالیت در بخش بالادستی در پساتحریم افزایش پیدا کند.



  کد خبر : 1051
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :